Zaana
Zaana
Follow Me on Pinterest
Kérdésed van? info@zaana.hu

Virágok, minták

Publikálva: 2014-06-23 18:09  Szerző: Zaandi  |  Szólj hozzá

20140623_180414.jpg

Gondoltam megmutatom Nektek a mai összeállításom, ami talán néhány plus-size alapszabálynak és eddigi személyes tapasztalatomnak is ellentmond. Korábban már írtam a színek és minták használatáról, hogy ne féljünk tőlük, mert kellemesen meglepődhetünk. Én amúgy is sok színes, vidám darab büszke tulajdonosa vagyok, de ez az új szerzemény az aktuális kedvenc. Pedig egyenes szabású, ami nekem soha az életben nem állt jól. Itt vagy a zseb vagy a rafinált virágok kavarnak be, de a lényeg szempontjából mindegy is.

Remélem Nektek is tetszik! A táska már csak bónusz, de magam is meglepődtem mennyi ruhámhoz fel tudom majd venni :)

(Fájdalom, de ebben az összeállításban most csak az ékszerek öregbítik a Zaana hírnevét:)

Ráadásként találtam egy képet kedvenc énekesnőmről Caro Emeraldról egy hasonló hangulatú ruhában. Mint két tojás :):):) csak ő szebben énekel!

 CE1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zaandi.blog.hu/api/trackback/id/tr616405209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.