Zaana
Zaana
Follow Me on Pinterest
Kérdésed van? info@zaana.hu

No Bahama

Publikálva: 2013-11-22 15:59  Szerző: Zaandi  |  Szólj hozzá

plussize ruhak.jpg

Ez az eset még a blog elkezdése előtt történt, de már akkor leírtam, hisz tudtam hogy lesz alkalmam megosztani. Az özvegy tehén bosszúja!:) Történt tehát, hogy nyár volt, nyaralás előtt álltam és nyilván az otthon lévő három fürdőruha mellé elengedhetetlen volt egy újabb beszerzése.  Urammal, Tibivel épp szalmák voltunk és amúgy sem vásárolok nélküle, tehát betértünk a Hercegprímás utcai Bahama fürdőruha boltba. A választékuk szerintem nagyon jó, minőség is remek és meglepő módon méretválaszték is van. Na de nem sikerülhet minden és ők speckó a személyzeten véreznek el.

Már mikor bementem, akkor gyanús volt az undok ábrázata az eladónak, de mondom OK : „A meleg”. Majd hallom, hogy egy abszolút átlagos testalkatú vásárló hölgynek válltig állítja, hogy neki 42-es méret kell, mert a „szélte” felveszi a ”hosszát”. Vágod? A csaj mandínerből „leszélesezte” szegény nőt. Az sokkos állapotban betámolygott a próbafülkébe, majd félve kisuttogott,hogy bocsi, ő mégiscsak egy 40-eset kérne, mert úgy néz ki mégsem elég széles!

Na aztán jöttem én. Végiglapoztam a kb 123 egyrészest és ugyanennyi tankinit, választottam, s egy életem, egy halálom megkérdeztem, hogy van –e méret? Rám néz kedvesen a hölgy, mint ahogy a disznóra szoktak vágás előtt. Kiemelkedően undormány módon , de inkább csak úgy magától megkérdezte:

-„48-as?”

-Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiii??? A forradalomra és szabadságharcra tetszett gondolni?!

Kezdett emelkedni a hajam, de a jól ismert komplexus-fék befogott és halkan nyögtem, hogy hááááááááát, lehet, hogy akkora nem kell, de azért megpróbálom. Néni nagy duzzogva előásta, s már indultam is próbálni. Hát büszkén jelentem, hogy a néni is mellém állhatott volna a fürdőruciban, de igazán kényelmes volt. Ha például felfújható gumilabdát is adnak mellé, elgondolkozom, mert ha lúd hát legyen kövér:)

No de labda nem volt, így megkértem „akcentussal” bíró, ámde igen határozott uramat, Tibit, ugyan gyakorolja már a magyar számokat és kérjen minimum eggyel kisebbet. Na, a nő kiakadt és közölte, hogy „...ez tankini!!!!!!!!!!!!! Ez sosem fog tapadni!!!!”

„??????”

„ a 46-os nadrágja szét fog repedni!”

„??????!!!!!!!!!” Hogy mit fog? Hogy mi van?

Na elgurult a gyógyszerem, már nem fogott a fék.....Közöltem vele, hogy akkor ugyanezt a modellt elmegyek és megveszem megfelelő méretben a körúti üzletben (ahol by the way két tündéri hölgy dolgozik pont ellentétes mechanizmussal, na ők ártatlanul a 42-es tartományba soroltak, az is édes:)). Az igazság persze a kettő között (vagy odaát) van. Lényeg, hogy az sem elég, hogy van választék és méret. Azt el is kell tudni adni! 

Nálunk ugyan (még) nincs fürdőruha, de számos csodaszép ruha és kedves szó akad:) 

A bejegyzés trackback címe:

https://zaandi.blog.hu/api/trackback/id/tr425645546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.