Zaana
Zaana
Follow Me on Pinterest
Kérdésed van? info@zaana.hu

A nyári mumus

Publikálva: 2014-04-09 09:34  Szerző: Zaandi  |  Szólj hozzá

fluvia-lacerda-in-3-swimsuits.pngKicsit talán túl gyors tempóval, de újra közeleg a a várvavárt/várvafélt fürdőruhaszezon.  Sok fatalsta hölggyel találkoztam már ebben a témában. Van, aki évek óta nem jár fürdőhelyre, strandra. Egész egyszerűen kiiktatta a család és saját életéből ezt a stresszfaktort, számukra a “wellness-hétvége” a kéngőzös pokolhoz hasonlítható. Fel nem foghatom, hogy a negyven fokos trópusi hőségben hogy nem dobják a sutba ezeket az elveket, de lelkük rajta.

A másik véglet, akit olyan szinten nem érdekel mások véleménye az ő fürdőruhás imidzsükről, hogy akár egy 38-as bikiniben is minden további nélkül kimennének a Rómaira. És hát van ugye az arany középút, azt hiszem én is ide tartozom. Bevallom nekem az egyik legkevésbé komfortos élethelyzet az, mikor fürdőruhában kell mutatkozni olyan ismerősök, kollégák, akár barátok előtt is, akik első ízben “csodálhatnak meg” nyári pompámban :) Mindazonáltal imádom a vizet, a napot és a nyarat, tehát eszem ágában sincs megfosztani magam ezektől az élményektől, inkább nagyobb gondot fordítok a fürdőruhaválasztásra.

A minap egy hihetetlenül jó fürdőruha webshopra akadtam (plus-size is), persze amerikai. Biztosan megint én vagyok fényévekre lemaradtva a trendtől, de tudtak újat mondani. Megosztom veletek, hátha nektek is az újdonság erejével hat egyik másik modell. Régen azzal viccelődtem, hogy a nekem való fürdőruha bokáig ér és hosszúujjú. Na ezek itt már közelítenek az ideálishoz :)

Van az oldalon száz féle egyrészes, ebben nincs semmi furcsa. Ám találni igen “magasnyakúakat” is, aminek szerintem sokan örülnek. Nem mellesleg tök jól néznek ki. Aztán itt van az erős túlzással “bikini”-nek nevezett fazon. Mi hívjuk inkább kétrészesnek. Nekem tetszenek a nagyon magas derékrésszel megáldott alsók, de belátom, hogy kevés telt hölgynek állna olyan jól, mint a modelleken.

A sokkot nekem mégis a tankinik többféle továbbgondolása váltotta ki. Van itt kérem szépen “skirtini”, és “swimdress” is, azaz szó szerint fürdőRUHA. Állati, nekem nagyon bejön. Valamint  “shortini”, az is rögtön három féle: szűk rövid szárú, bő rövid szárú (“cargo shortini”) és szűk félhosszú szárú, azaz “bike shortini”. 

Nem modom, kell egy kis merészség az új fazonok bevállalásához, de nagyon üdítőnek tartom ezeket az újításokat. Én itthon még nem találkoztam ilyen modellekkel, sikítsatok, ha Ti igen :)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zaandi.blog.hu/api/trackback/id/tr165987862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.