Zaana
Zaana
Follow Me on Pinterest
Kérdésed van? info@zaana.hu

Pelenka-fashion

Publikálva: 2013-11-19 17:42  Szerző: Zaandi  |  Szólj hozzá

zaana 2.png
Azt már korábban boncolgattam, hogy az ízlés javítható, a stílus tanulható. De mikor és hol? Hogyan? Ugyan sok mindent beszuszakoltak az új nemzeti tantervbe, de „Elméleti és/vagy gyakorlati ízléstan” még nincs. Sanszos, hogy nem is lesz. De akkor hol és hogyan tanulható a jó ízlés? Kötött órarendben vagy távoktatással nem hiszem, könyvből is csak nagyon nehezen, bár erre azért láthatunk próbálkozásokat. Újságból? Háááát ja, az elég gyorstalpaló: „Hogyan légy ellenállhatatlanul szexi és divatos két forintból, két perc alatt…”

Én inkább úgy gondolom, hogy nagyrészt otthonról hozhatjuk, ahogy annyi minden mást. Mire a gyerekeim megszülettek, már lehúztam néhány évet a csodás Zágrábban, tehát egy-két alapszabály az agyamba vésődött. Ennek az lett az eredménye, hogy még a terpeszpelenka színének is harmonizálni kellett a rugdalózóval, illetve a zoknival! Ez durván hangzik, de nem lehet tudni, hogy mikortól észleli a bébi a színharmóniát. Én elkezdtem a szülőszobán:) Kislányom igazi csajszi, imád öltözködni és hagyja magát „formálni”. Még én vásárolok neki, de már vele. Hagyom, hogy válasszon, de könyörtelenül vétózóm és megmagyarázom, hogy miért. Mindig elfogadja. Reggelente kikészítem a ruháit, de nem azért mert ő nem tudná, hanem mert még tanulunk. Tanulja, hogy mi mivel ok és mivel nem. Egyre többször kérem, hogy válasszon ő és én majd csak zsűrizem. Ez egy folyamat. Nem mondhatom azt majd egy szép napon 15 vagy 16 éves korában, hogy „na kislányom, holnaptól már nem öltözhetsz se bohócnak, se papagájnak, pláne utcalánynak…..” Abban bízom, hogy mikor már egyedül, barátnőkkel jár vásárolni, nem kapok szívrohamot a választásaitól. Hogy nem olvad be a „tinitömegbe” és nem fog közönségesen öltözködni. Tudni fogja, hogy a kevesebb az néha több.

Bocs, nem bízom benne! Tudom, hogy így lesz! 

A bejegyzés trackback címe:

https://zaandi.blog.hu/api/trackback/id/tr845643936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.